mixxt

Zarejestruj się!

Witaj w mixxt!

Odpowiedź Millennium na list otwarty "ANEKS ZA ROZSĄDNĄ CENĘ"

Szczegóły

Plik

Odpowiedź Millennium na list otwarty &a...

Millennium -odp. ANEKS ZA ROZSĄDNĄ CENĘ.pdf

Opis

Prosimy o wasze komentarze...

Czynności:

Komentarze

  • 1256111081
    marzenka182
    marzenka182
    w 21.10.2009

    "sugestia oczywiscie bezzasadna"
    mam nadzieję, że stracą na tym podwójnie!

  • 1252434167
    Tajfun
    Tajfun
    w 08.09.2009

    Teraz dodatkowo zażyczyli sobie opłaty i to srogie za prowadzenie konta - oj jadą po bandzie maksymalnie. Skończy się to źle.

  • 1250600235
    rapet2001
    rapet2001
    w 18.08.2009

    W takim razie czuje sie oszukany przez bank millennium. Owszem, w momecie podpisywania umowy w banku bylem powiadomiony o ryzyku kursu walutowego. Przy tym zapytalem, czy moge spalacac kredyt bezposrednio frankami. Odpowiedziano mi, ze nie, ale moge wplacic na konto wieksza ilosc franka, kiedy kurs jest niski, przez co zabezpiecze sie na ewantualnosc wzrostu wartosci franka. Mimo to splata bedzie pobierana w zlotowkach.

    Czy nie jest to jawne oszustwko, w porownaniu do tego, co napisal starszy dyrektor?

    Dodam, ze do umowy przystepowalem koncem roku 2007.

  • 1250073917
    Frankus
    Frankus
    w 12.08.2009

    Czego innego sie można było spodziewać po odpowiedzi starszego dyrektora?
    -konieczność dostosowania oferty do dynamicznie zmieniających się warunków na rynku...
    -w trosce o klienta...
    -powszechnie występujący wzrost cen usług finansowych...
    itp. zwroty w korespondencji z klientami.

    A o co chodzi z gigantycznym wzrostem opłat (no koszty przecież mamy ludzie, musimy z czegoś żyć nie?) to dziwnym zbiegiem okoliczności zostaje on wprowadzony właśnie gdy wchodzi rekomendacja SII.
    Owszem w BM była możliwość wybory spłaty rat w walucie już dużo wcześniej, tylko jak sam starszy dyrektor zauważa: "..niektórzy kredytobiorcy M decydowali się na korzystanie z niej już na etapie przystąpienia do umowy..." czyli niewiele ich było, a dlaczego? Bo pracownicy banku ich o tym nie informowali i nie przedstawiali zalet (odpada spread BM). Teraz jest powszechna wiedza o tym, chociaż i tak wiele osób dowiaduje się dopiero po wejściu rekomendacji i żeby coś zrobić musi zapłacić wyższe opłaty za aneks, zmianę nr konta czy inne.
    Do tego wprowadzenie opłat za coś co nie było nawet wyszczególnione we wcześniejszych cennikach i super opłata - jedyne 500 zł (no koszty znów mamy, płaćta ludziska).

    Podsumowując - gdyby nie rekomendacja SII (w przypadku wielu banków danie możliwości spłaty w walucie a w przypadku BM - uświadomienie klientom tego faktu) żadne dodatkowe opłaty nie zostały by przez bank wprowadzone. To moja opinia.

  • 1249303775
    arconuss
    arconuss
    w 03.08.2009

    odpowiedź p. Starszego Dyrektora (pewnie z naciskiem na Starszego) Roya H. bardzo mi przypomina coś takiego: "I nikt nam nie wmówi, że czarne jest czarne, a białe jest białe"

  • 1249022210
    KrzysiekK78
    KrzysiekK78
    w 31.07.2009

    Pierwsze wrażenie z czytania - mydlenie oczu przez BM.

    1. Nawet jeśli warunki rynkowe zmieniły się "dynamicznie", to z pewnością nie aż tak, by podnosić koszt __wybranych__ operacji ponad 2 krotnie!! Jestem pewien, że zarówno przed zmianą jak i po zmianie cennika - systemy informatyczne banku i jego pracownicy wykonują te same czynności przy realizowaniu operacji - a nie chce mi się wierzyć, że ktoś za to dostanie podwyżkę (no, może oprócz "góry" A "trend" zwyżkowy w cennikach banków? OK, tylko czy wszystkie banki w takim samym stopniu podniosły cenę za obsługę tych samych czynności?

    2. Kto jest beneficjentem wspomnianego "znaczącego podniesienia oprocentowania depozytów"??? my??? 0% za konto Premium, spadek górnej granicy na Aukcjach Lokat i średniego oprocentowania zakładanych (ba! ciągle spada - swoją drogą nie rozumiem tego pędu - w powtarzanej cyklicznie aukcji, w której mam określoną górną granicę, "badaną" przez uczestników przez kilka tygodni, i jednak następuje spadek... a przecież wydaje się, że wszyscy powinni dążyć do jak najwyższego zwrotu z tej inwestycji...)

    3. Trudno uwierzyć, że zmiana cennika nie jest skorelowana z rekomendacją SII. Równie dobrze wprowadzenie zmian mogłoby zajść dzień przed (albo po) 1.VII i też to zdanie mogłoby się pojawić w odpowiedzi z BM.
    Istnienie możliwości spłacania kredytu od razu w CHF lub konwersji do spłacania z PLN na CHF od dłuższego czasu jak i inna data wprowadzenia zmian, nie jest w ogóle argumentem w sprawie stopnia podwyżki w cenniku!

    A ostatni akapit po prostu mnie rozśmieszył. No pewnie, że aktualna opłata za zmianę rachunku do obsługi kredytu kształtuje się na tym samym poziomie co pozostałe wskazane opłaty - ponieważ ONE TEŻ ZOSTAŁY ZMIENIONE!!

    Ja również "wyrażam nadzieję", że taki cennik można zmienić na bardziej "satysfakcjonujący dla Państwa" bez wielkiego uszczerbku dla banku.

  • 1249019572
    gadzinka
    gadzinka
    w 31.07.2009

    mnie sie niestety wydaje ze millennium odpowiada na temat i ma silne argumenty
    jesli rzeczywiscie zawiadomili ludzi na poczatku maja o zmianach to rzeczywiscie dali ludziom szanse na zmiany po nizszych oplatach
    niestety tez to co pisza o sytuacji rynkowej tez ma rece i nogi
    banki musza na czyms zarabiac a jak nie ma kredytow to podnosza prowizje
    tym bardziej ze na kredytach ostatnio udzielonych zaczna zarabiac dopiro za wiele lat
    nie popieram bo sama natym trace jako dluzniczka ale staram sie zrozumiec

    ja bym uczepila sie tylko wysokosci oplaty i tego ze jej wysokosc znacznie utrudnia kredytobiorcy skorzystanie z mozliwosci splacania kredytu w walucie do ktorej ma prawo
    poprosilabym tez o wyszczegolnienie i uzasadnienie wszystkich kosztow zwiazanych z aneksacja umowy
    moze tam bedzie mozna sie czegos przyczepic.......

    czy gdzies jest jakis zapis ktory mowi o tym ze wysokosc oplat i prowizji musi byc uzasadniona realnymi kosztami???

  • 1248978233
    deluge
    deluge
    w 30.07.2009

    Ja jednak proponuje zapytać ponownie z wyraźnym zaznaczeniem, że ich odpowiedź była wymijająca i częściowo nie na temat.

  • 1248956304
    PsychoFish
    PsychoFish
    w 30.07.2009

    Millenium sukcesywnie od 6 miesięcy obniża krokowo oprocentowanie swoich depozytów po wyjściu zwycięsko z "wojny depozytowej" w IV kwartale 2008. Nie szukając daleko - obniżenie oproc. lokat Millenet pow. 16 dni dwukrotnie, obniżenie górnej czapy oprocentowania lokat z aukcji najpierw do 8%, potem do 7% w zeszlym tygodniu (rzeczywiste oprocentowania na aukcjach stabilizuja sie zazwyczaj ok. 0,5%-1,5% ponizej granicy dopuszczanej przez bank), znaczące podwyższenie kwot minimalnych żeby osiągnąć oprocentowanie powyżej 4%, dwukrotne obniżenie oprocentowania kont oszczędnościowych (powiązane zapewne z WIBOR)...

    Dodatkowo nie wymieniają jakie koszty wchodzą w obsługę aneksu do umowy - choćby wyszczególnienie pozycji oraz uzasadnienie dlaczego różne aneksy kosztują różne kwoty (oplata za zmaine dnia splaty - 200, za wydluzenie terminu splaty - 300, za zmiane rachunku 500 ...).

    Oceniam odpowiedź jako wymijającą.

  • 1248944161
    deluge
    deluge
    w 30.07.2009

    Oni są śmieszni. Jakie podniesienie oprocentowania depozytów? Oprocentowanie konta 0%, lokaty i konto oszczędnościowe śmiesznie niskie. Żadnego uzasadnienie, czemu takie są koszty - wytłumaczenie, ze tak jest na rynku nie jest wytłumaczeniem. Nie ustosunkowali się do zarzutu kosztów aneksu za zmianę ubezpieczeń, chyba że nie byli o to pytani. Ciekawe kiedy pan Roy Hutchinson przestanie z nas robić idiotów Już i tak BM ma złą opinię, a przez takie pisma schodzą jeszcze niżej

Logowanie

Nie należysz do tej społeczności?

Alternatywne logowanie

Użyj swojego konta z innego serwisu

Informacje o serwisie

  • Szukaj:

  • Nazwa serwisu

    kupfranki.pl
    inicjatywa społeczna

  • Właściciel serwisu

    rafal_lyczek

  • Utworzono dnia

    05.02.2009

  • Użytkownicy

    18346

  • Język

    polski

powered by mixxt
  • v1.1.1
  • (highfive)