kupfranki.pl
inicjatywa społeczna
- Home
- Mam kredyt w banku... . Dyskusje z podziałem na banki.
- DomBank Getin Noble Bank SA
- ubezpieczenie na życie
Ja wlasnie zrezygnowalam z ubezpieczenia od odpowiedzialnosci cywilnej w zyciu prywatnym! Stawka za to ubezpieczenie jest po prostu kosmiczna!!! Na dwa lata wynosi ponad 3,000 zł, gdzie kupujac to ubezpieczenie na wolnym rynku, zaplacimy maks.200 zl rocznie.
Koniecznie przeczytajcie swoje umowy, bo ubezpieczenie jest odnawialne automatycznie po 2 latach od wyplacenia kredytu i doliczane do kapilalu!!! Ja wypwiedzialam je juz teraz zaznaczajac koniec na ostatni dzien obowiazywania ubezpieczenia.
Koniecznie przeczytajcie swoje umowy, bo ubezpieczenie jest odnawialne automatycznie po 2 latach od wyplacenia kredytu i doliczane do kapilalu!!! Ja wypwiedzialam je juz teraz zaznaczajac koniec na ostatni dzien obowiazywania ubezpieczenia.
Właśnie studiuję swoją umowę pod kątem ubezpieczenia OC. Nas na szczęście na chwilę obecną nie skasowali, aż tak bardzo ale mnie to wq. Mam kilka niejasności i będę chciała skonsultować się z rzecznikiem, chyba, że ktoś z Was dowiadywał się już w tej sprawie. Pierwsza rzecz nie mam w ogóle kopii deklaracji ubezpieczeniowej w tym ich programie, więc de facto nie wiem na ile jestem ubezpieczona. W paragrafie 4 mam napisane, że teoretycznie wyraziłam zgodę na uczestnictwo w nim, wybrałam oc i wysokość składki za pierwsze 2 lata wynosi u mnie akurat ponad 1000 zł, co oczywiście podwyższa mi bieżące saldo kredytu. w paragrafie 19 pkt. 2c mam napisane, że wysokość składki za każde 12 miesięcy w kolejnych latach ubezpieczenia0,5% salda zadłużenia z tytułu umowy kredytu w dniu odnowienia ubezpieczenia o ostatnim miesiącu poprzedzającym odnowienie ubezpieczenia. Pkt. 3 tegoż paragrafu stanowi: Ochrona ubezpieczeniowa kontynuowana jest w dalszych latach trwania umowy ubezpieczeniowej, jeżeli przed upływem okresu ubezpieczenia Kredytobiorca nie złoży pisemnego oświadczenia z rezygnacji z ochrony ubez